مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 08:232019-11-10حوادث

اعمال قانون 29 هزار راننده متخلف که از تلفن همراه استفاده می کردند


رییس پلیس راه گیلان استفاده از تلفن همراه حین رانندگی را یک معضل بزرگ دانست و از اعمال قانون بیش از 29 هزار راننده متخلف به دلیل استفاده از تلفن همراه خبر داد.

- ایسنا/گیلان رییس پلیس راه گیلان استفاده از تلفن همراه حین رانندگی را یک معضل بزرگ دانست و از اعمال قانون بیش از 29 هزار راننده متخلف به دلیل استفاده از تلفن همراه خبر داد.

سرهنگ حسین محمدپور در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس آمارهای موجود، مکالمه با تلفن همراه یکی از شایع ترین عوامل بروز تصادفات ناگوار، تلخ و شدید عنوان شده است، گاهی عدم تمرکز راننده به علت به صدا در آمدن زنگ تلفن همراه موجب انحراف خودرو و تصادفات و سوانح یا واژگونی ناشی از آن می شود.

وی افزود: نکته جالب توجه این است که افزایش احتمال تصادف فقط در زمان صحبت کردن نیست، بلکه از شروع مکالمه تا حداقل 10 دقیقه پس از پایان مکالمه، احتمال افزایش تصادف وجود دارد.

رییس پلیس راه استان تصریح کرد: استفاده از تلفن همراه هماهنگی برنامه های روزمره را بسیار آسان کرده است اما استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی منجربه کاهش توجه راننده و افزایش تعداد تصادفات شده که کشته و مجروح شدن افراد در تصادفات هزینه های زیادی بر جامعه تحمیل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال قانون 29 هزار راننده متخلف که از تلفن همراه استفاده می کردند

اعمال قانون 29 هزار راننده متخلف که از تلفن همراه استفاده می کردند